Saturday 7 September 2013

Bermulanya saya dengan Shaklee



Pada mulanya saya hanya ingin mencuba untuk mengambil set menyusu untuk menyusukan anak kedua saya Ayra Sophia. Setelah mengambilnya selama sebulan memang nampak sangat berbeza dgn penyusuan anak pertama dulu...kini susu yg dihasilkan lebih pekat dan anak lebih nyenyak tidur. Satu lagi beza yang saya dapat rasa ialah badan saya lebih bertenaga dan tidak ngantuk walupun berjaga beberapa kali menyusukan si kecil Sophia...terima kasih Shaklee.






Setelah 2 bulan mengambil set optimum penyusuan susu ibu ini....saya mula berkongsi hasilnya pada kawan2 yang saya temui semasa sesi mengepam di pejabat. Ternyata beberapa orang telah membeli set yang sama daripada saya...wah boleh dapat bonus serba sikit ni. Saya terus fokus dan selama 4 bulan yg fokus...saya telah naik rank Supervisor dengan income 2000++. Best jugak...dengan hanya teknik berkongsi pengetahuan produk dan bimbingan mak bisnesku...saya telah berjaya. 

Ibu2 yg menyusu... Jgn la cepat putus asa kalau susu anda sedikit. Cuba usahakan sehabis baik..Sedih tau bila dgr org berfikiran negatif psl susu ibu ni. Wanita bekerjaya pun boleh menjayakannya sehingga 2 thn. Yes... We can do it!

Testimonial sendiri... Susu yang dihasilkan lebih pekat & berkualiti. Ya Allah ya tuhanku..mudahkanlah urusan kehidupanku.. Mudahkanlah urusan penyusuanku agar menuruti segala syariatmu. Aminnn...doa tambah susu


 

No comments:

Post a Comment